Crossmarks

Continu van Nu

Crossmarks is een strategisch adviesbureau dat zich bezighoudt met vragen rondom visievorming, positionering, formule-innovatie en -ontwikkeling, groeiscenario’s, conceptontwikkeling, merkontwikkeling, marketing en communicatie.

Vanuit de overtuiging dat retailers, die zich voortdurend aan kunnen passen aan de wensen van de klant, de winnaars van morgen zijn. Zij weten steeds weer de verbinding te maken tussen de kracht van hun merk en de wensen van de klant van vandaag. Zij durven hun identiteit aan te passen, emotie te tonen, overtuigingen bij te stellen en hun bestaande businessmodellen te herzien en nieuwe te ontwikkelen.

Dat deden we onder andere al voor en met Jumbo, La Place, Wibra, DA, Toyota, Perry, Van Haren, Medipoint, Oogwereld en Bike totaal/Profile.

© NRG - New Retail Group - 2024 Disclaimer Privacy Cookies

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.